Dagens outfit

11 02 2011

Även om man inte riktigt är på topp kan man ibland må lite bättre och känna sig lite piggare om man sätter på sig något fint. Trots att jag kanske helst hade gått till jobbet i min OnePiece (!) så fick det dagen till ära bli en finfin tunika av märket Sisters Point som jag köpt för en herrans massa år sen på B Young i Motala. Jag kommer ihåg det så väl för mamma tyckte den var jätteful men jag köpte den ändå och sen hade jag den på mig första gången jag träffade VD:n och resten av de höga herrarna på mitt första jobbs julbord i Norge.. norsk julmat var läskigt kommer jag ihåg.. Färgen syns inte så bra på kortet (taget med min iphone) men botten är svart och de små blommorna fint blåa. Fredagsfint helt enkelt!

Åtgärder

Information

One response

11 02 2011
Albert

Elegant hårsortering!

Kommentera

