Tröstshopping

9 02 2011

En gång i månaden suger det royally att vara tjej och för min del medför det en sjuhelvetes huvudvärk som jag oftast får dras med i 2-3 dagar. Idag är en sådan sugig dag så när jag lite lagom sent var på väg till tåget till jobbet bestämde jag mig för att muntra upp mig själv med några inredningstidningar. Mår man kasst förtjänar man liksom lite sån vardagslyx! Allt i hemmet har jag prenumererat på förut men blev lite less på att allt skulle vara så vitt hela tiden. Tove hem & trädgård är en helt ny bekantskap som jag nog skulle passerat över med blicken om det inte stått om Sofi Fahrmans New York-lägenhet på framsidan, hoppas på en massa bilder på walk-in closets och kläder 🙂

Åtgärder

Information

Kommentera

