På tapeten..

2 02 2011

Min nya lägenhet är fin och renoverad så det är egentligen ingenting som måste göras iordning men jag vill ju ändå att den ska bli mysig och lite mer min stil. Just nu är vardagsrummet tapetserat med vita tapeter med blommor/rankor/snirklor i annan vit färg och det är fint, speciellt i eftermiddagssol, men lite för diskret för mig. Jag vill ha färg och något man blir glad av att titta på!

Funderar med andra ord på att sätta upp en fondvägg och har hittat några fina tapeter från InTrade. Den gula med fåglarna känns bra tycker jag. Gult är en trevlig färg och småfåglar är söta! Eller så kanske något av mönstren nedan vore fint? Verkar som att fåglar är på tapeten för mig..

Åtgärder

Information

5 responses

2 02 2011
Lillan

Hua! Grön soffa och gula tapeter med fåglar på, det är ju tur att alla inte har samma smak. Hoppas att missarna inte får pippi på tapeten.

2 02 2011
Misse

Gula tapeten som fond i ett kök skulle pigga upp vilken grå morgon som helst! Den svart-röda var jättefin, men då blir det kanske svårt med grön soffa =)

3 02 2011
Trollet

Misse, vet du vad? Jag tänkte exakt samma sak! Så förhoppningsvis ska jag bege mig till Nordsjö Idé & Design imorgon efter jobbet och hoppas de har just den gula fågeltapeten hemma för den kommer nog att bli finfin på min ena vägg i köket 🙂

Blir nog ingen grön soffa.. Inte för att den inte är fin, utan pga monetära anledningar. När man just köpt sig en lägenhet och lagt in sina besparingar i insats så är kapitaltillgången lite lägre än vanligt och rymmer inte några lyxsoffor 😦 Men, jag letar med ljus och lykta efter lika fina budgetalternativ!

7 02 2011
fantasyflickan

Jag tycker också fågeltapeten var jättefin. Fick du min inredningslänk på mejlen förresten?

8 02 2011
Trollet

Jajamän, tack! Det var såklart lite leveranstid på tapeterna men de kommer förhoppningsvis denna vecka!

Kommentera

