Det blir sällan som man tänkt sig..

31 01 2011

Det blir sällan som man tänkt sig..  Men, även om det mesta kan se grått och alldeles hemskt ut ett ganska långt tag måste man tro på att ljusare tider stundar och att de dyker upp när man minst anar det! Jag väljer att ta mig upp ur mitt mörka hål och önskar den jag fortfarande tycker är världens bästa all lycka och välgång! Och det är allt jag tänker skriva här om de senaste månadernas bloggpausande.

Nu stundar också ljusare tider på bloggfronten! Det ska lottas ut böcker i en av mina favvoserier, Pretty Little Liars (jag är en av seriens Sverige-ambassadörer som det så snoffsigt heter), så håll utkik den kommande veckan om ni är sugna på en annorlunda och spännande läsupplevelse! Läs ett tidigare inlägg om serien Pretty Little Liars ur mitt arkiv här.

Åtgärder

Information

Kommentera

