Funderingar kring boende

19 11 2010

Det är svårt att hitta någonstans att bo, eller rättare sagt det är svårt att hitta något till rimligt pris där båda två vill bo.. det är även svårt att enas om vad som är ett rimligt pris ibland. Man har en massa idéer om vad man vill ha men att sedan kompromissa idéerna så de passar i lägenhetsform belägen på gångavstånd från tågstationen är inte det enklaste ska ni veta! För mig är det viktigt att det finns bra plats för förvaring av kläder, jag har ju liksom en del.. och A vill ha ett fint och modernt kök. Jag vill oxå ha ett fint kök och om jag får ett liknande det på bilden nedan vore det grejt, vem vet, jag kanske till och med börjar laga mat då 🙂 Men jag skulle nog lika gärna kunna tycka att det var finfint med ett tillpiffat 50-talskök så på den fronten är jag inte så obstinat. Köket på bilden finns i ett hus min jobbarkompis och hennes man ska titta på nästa helg, var är såklart hemligt 🙂

Åtgärder

Information

2 responses

20 11 2010
A

Hur svårt kan det vara. Vi vill ju bara ha en enkel boning med högt i tak, sekelskifte, nybyggd, kakelugn, varmgarage, stor balkong, 5min från jvc, takterass, nytt kök, induktionshäll, vit köksutrustning, soft close, minst 3 rok, 2 nya badrum, helkaklade badrum, dusch, badkar, walk in closet, golvvärme i alla rum, ingen insyn, hiss, trägolv, låg månadsavgift, …

28 11 2010
Albert

Lätt som en plätt!

Kommentera

