What’s up big dawg?

12 11 2010

Kände mig lite sugen på att kanalisera min inre neger idag (inte så pk kanske) och A tog fram 8 mile på Voddler. Filmen var riktigt bra men jag kanske inte direkt har lust att bege mig till D-town anytime soon.. På riktigt var filmen bra mycket bättre än jag förväntat mig och battlingen var kul att se även för en novis som jag. Nu är det dags att borsta tänderna och öva rapping mot min spegelbild, eller..

Sov gott bro’s and ho’s!

Åtgärder

Information

One response

13 11 2010
Albert

Huh?

Kommentera

