Hotellkoll #1

10 11 2010

Var på produktchefskurs i Estockhomo måndag och tisdag och bodde då på Clarion Hotel Sign vid Norra Bantorget. Jag har bott där en gång förut när jag var på kurs med Exportrådet och kommer ihåg att jag då fick ett litet och överdesignat rum och att grannarna partajade till något med jobbig basgång till klockan tre på natten. Förväntningarna var alltså inte på topp så döm om min förvåning när jag låste upp hotellrumsdörren och insåg att jag fått ett gigantiskt hörnrum! Jag hade en skön dubbelsäng, två fina Arne Jacobsen-fåtöljer och en helglasad vägg. Små söta flaskor med diverse bra-att-ha-saker från Face Stockholm fick jag också. Hoppas de ger mig ett lika fint rum när vi kommer tillbaka i december, nu när man är bortskämd liksom 🙂

Åtgärder

Information

4 responses

10 11 2010
A

Lite skillnad mot hotellrummen i Japan 😉

11 11 2010
Trollet

Mm, vårt hotellrum i Shinjuku hade fått plats i hallen, lätt!

11 11 2010
fantasyflickan

Jag tycker rummet är mycket fint. Hade gärna norpat fåtöljerna, de ser väldigt trevliga ut.

11 11 2010
Trollet

Lite småsvårt att smuggla ut dom obemärkt tror jag 🙂 (inget att rekommendera!)

Kommentera

