Only in Japan

22 10 2010

Väskorna är packade och jag är lite kinkig precis som jag brukar vara när jag måste åka från Japan. Den sista kvällen gick vi återigen till en kaiten-sushirestaurang där sushin kommer på ett lõpande band och A och pappa som õnskat just sushi gluffade i sig en massa! A bad mig välja en sort åt honom och jag tog en som såg kul och lite annorlunda ut med en grön krämig röra på, det visade sig vara crab guts och A:s min när han tuggade i sig den var helt priceless 🙂

Nu ska vi snart sova men kollar lite på tv och såg reklam för ett företag som heter Merida och som gör accessoarer till vovvar. Affärer som säljer vovvekläder finns här lite varstans så om ni vill dressa upp era fyrbenta vänner rekommenderas en tripp till Japan. För shoppingtips (?) kan man kolla på hemsidan luxemerida.com.

Nu ska det nannas!

Åtgärder

Information

Kommentera

