På jobbet..

5 10 2010

En helt vanlig tisdag har jag laborerat med avdelningens kamerautrustning och fotorum för att fota lite produkter som hjälp åt en extern konsult och var såklart tvungen att knäppa ett foto av mitt kontor också! Det är inte speciellt personligt eller hemtrevligt ännu men en vacker dag kanske jag kan orka ta med mig en blomma eller två och sen när julen nalkas har jag faktiskt en adventsljusstake redo i garderoben här! Hmm, min väggalmanacka med söta missar borde finnas i någon kartong därhemma också..

Men, även om jag inte pimpat mitt kontor så har jag i alla fall införskaffat en rolig kalender och ett fint block att skriva i, små saker som förhöjer vardagen helt klart! Kalendern är från Maxi och skrivboken är införskaffad på Target, en av mina absoluta favoritaffärer.

Åtgärder

Information

3 responses

5 10 2010
fantasyflickan

Haha…ett så där tomt skrivbord har jag nog aldrig haft! Så fort jag sätter mig vid ett skrivbord så fylls det helt magiskt upp med grejer. Jag vet inte hur det går till. 😉

5 10 2010
Albert

Fast papperskorgen är välfylld!

6 10 2010
Trollet

Jaja, petitesser!

Kommentera

