Helgen i bilder

20 09 2010

Åt lunch på Marianne i Falun, lax med vittvinssås till mig och fläsknoisetter med BBQ-bearnaise till A

Hälsade på min kompis M-L och sötnosarna

Röstade

Invigde min lattepronto..

..och gjorde en hemlagad chai latte, godis!

Övade på olika skärpedjup med min nya systemkamera

Inhandlade ny dammsugare, en Electrolux Ultra Silencer, som man kan dammsuga med utan att behöva sätta på sig öronmuffar, det ni!

Och tillsist byggde jag ett kuddrum till missarna och mig. A tyckte liksom det var för många kuddar i soffan.. men, jag gillar ju kuddar!

Åtgärder

Information

2 responses

23 09 2010
Albert

En riktigt trevlig och mysig helg presenterad via förstklassiga bilder (nya kameran funkar uppenbarligen mycket bra)!

23 09 2010
Trollet

Tackar för det! Men det är bara de tre sista bilderna som är tagna med nya systemkameran, resten är från lilla kameran.. Men jag måste ju öva med den stora nu så jag kan försöka få fina bilder på bröllopet i helgen!

Kommentera

