Dagen då det gick fel

20 09 2010

Ni vet hur saker och ting ibland bara kan bli så fel. Man gör något och har de allra bästa intentionerna men så händer något och helt plötsligt har man begått ett klavertramp av stora mått och man sitter där som ett fån och undrar vad det egentligen var som hände.. Idag är en sån dag. Tyvärr.

Men, man kan komma ur sånt här starkare än man var innan så jag tänker hålla huvudet högt och fortsätta se folk i ögonen, för alla begår vi misstag och jag har lärt mig av mitt, tro mig.

Åtgärder

Information

Kommentera

