T -2 dagar

18 08 2010

Nedräkningen har officiellt börjat. Det är alltid läskigt att byta jobb men just nu känns det helt klart som ett steg i rätt riktning. Ska bara få allt klart här så att jag kan göra en elegant sorti. Ska jag dagen till ära ha balklänning på mig på fredag månne?? Nää 🙂 Jag är dock en förespråkare av att använda sina finkläder lite oftare så de inte känner sig bortglömda i garderobens mörker varför jag för några år sen drog på mig mina gröna balklänning, hällde upp chipsen i en skål och satte mig i soffan och tittade på ”Döda poeters sällskap”. Filmen blev helt klart lite bättre.

Carpe diem!

Något att äta chips iklädd?

Åtgärder

Information

2 responses

20 08 2010
fantasyflickan

Klart man kan kolla på film i balklänning om man vill! Men jag föredrar mysbyxor 😉 Du kan väl mejla mig er nya adress förresten. Har saker jag måste skicka till dig.

20 08 2010
Trollet

Vad kan det vara 🙂 Men absolut, ska bara ta reda på den först! Om du råkar vara i faggorna tänkte jag fira födelsedagen med lite grillning på föräldrarnas altan. Wilkommen bei uns!

Kommentera

