Minigolfpremiär

13 06 2010

Nu är den avklarad! Faktum är att under de dryga 4 år jag och A varit tillsammans har vi aldrig spelat minigolf mot varandra och spänningen inför dagens match var därför enorm.. Haha, nej, men visst var det kul att det äntligen blev av. På en tämligen väderbiten bana i Falun (bollarna studsade på ojämna mattor och rullade i skumma banor) ägde kampen rum i snålblåsten och slutade med.. seger till mig! Nu är dock revanschlustan hos A stor och nästa gång vi är hemma i Östergötland ska vi nog bege oss till den fina nya banan bredvid slottet i Vadstena. Nu ska jag njuta av segerns sötma!

Så här fin var tyvärr inte dagens bana..

Åtgärder

Information

3 responses

13 06 2010
Albert

Fina banor i såväl Vadstena (Slottsvallen) som Motala (Lindgården). Båda kan beskådas på http://www.lindgarden.se. Välkomna, så spelar vi! Vi har inte spelat på ett bra tag heller, så det blir nog spännande.

16 06 2010
Bokomaten

^h, vad sugen jag blev på minigolf! Det är ju jätteroligt! Var något av det första vi gjorde tillsammans, jag och min fästman.:)

16 06 2010
Trollet

Jag vet, det är ju jättekul! Men ska som sagt bli kul att spela på en bana som är i något bättre skick än den vi testade. Vem vann er första match?

Kommentera

