Heja Sverige!

7 06 2010

Igår firade vi nationaldagen med att bege oss till Medevi och gå på hantverksmarknad. Det var fint väder, lagom stort och fina saker inhandlades, bland annat en solhatt som jag sen fick ett antal pikar för. Vet ni inte att det är viktigt att skydda knoppen när man är så ljus som jag va 🙂

Trots att jag numera har en folkdräkt till förfogande fick den stanna kvar i garderoben på nationaldagen. Men vem vet, kanske åker den fram på midsommar igen 🙂

I lördags var jag inne i Linköping och hälsade på E&J i deras nya lägenhet och så tog vi en tur på stan där det var internationell matmarknad. Det fanns en massa godsaker från flera olika länder, E&J handlade ostar från Frankrike och jag handlade marmelad (krusbär & fläder) från England och blev sugen på all otroligt färggrann fudge, kola och toffee från England. Mums!

Skickar en stor puss och kram till A i Taiwan och hoppas att maten är god 🙂

Vår vackra svenska flagga

Åtgärder

Information

Kommentera

