Nya solisar

1 06 2010

För ett par veckor sedan, när vårsolen visade sina första bleka strålar, insåg jag att det var dags för mig att köpa mig ett par nya solglasögon. Mina senaste två par solglasögon har varit billighetsmodeller (men väldigt fina) från Stadium och Kohl’s så nu tänkte jag att det var lika bra att köpa ett par fina med ordentligt UV-skydd inför sommaren. Sagt och gjort och ett par finfina glajjer från Michael Kors inhandlades på Synsam. En söt krokomönstrad väska medföljde köpet.

I USA i sommar funderar jag på att inhandla ett fint par från Gucci. Jag provade ett par fina i Toronto förra året men eftersom jag just den gången köpt ett par skor för 4500 nödmynt just på Gucci införde jag ett mini köpstopp (som förmodligen hävdes 15 minuter senare på bokhandeln, men tanken var god i alla fall..).

Åtgärder

Information

2 responses

2 06 2010
mediatuben

snygga solglasögon, jag hittade ett par snygga på http://www.eoe-glasses.com/se/art/eoe-marstrand-2.php

2 06 2010
Trollet

Ja, de var häftiga, nästan så att man ser ut som Cat Woman med dem på 🙂

Kommentera

