Kärlek och omtanke

1 06 2010

Förra veckan var jag lite extra deppig några dagar och då köpte söta A rosor till mig! Vi har varit tillsammans i över fyra år och jag tror faktiskt att det var allra första gången jag fick blommor, och inte sa han förlåt för något heller 🙂

Nu är han så stressad över jobbet och sin businesstrip till Taiwan på söndag så det är definitivt min tur att ge honom en liten uppmuntringspresent. Ska bara fundera ut något riktigt bra först..

Rosorna från A förevigade

Åtgärder

Information

Kommentera

