Invalidos..

29 04 2010

Idag har jag varit och tagit kortisonsprutor i mina svullna knäleder och eftersom man efter detta inte får stödja på benen på 24 h övar jag just nu på att ligga i sängen och göra ingenting.. inte alls så kul som det kanske låter. Känns som gnisslande sockervadd i knäna och det gör förbaskat ont när/om jag försöker böja på benen.

Men, man ska inte gnälla och jag har tagit kortisonsprutor sjuttielva gånger förut så är väl gammal i gemet vid det här laget antar jag. Var dock en ny läkare idag med nya grepp men det gick bra och väldigt snabbt, in och ut på mindre än 10 minuter. Imorgon är jobbet stängt så då gör det inget att jag inte får gå på benen innan klockan 14 heller..

Hoppas ni som läser har roligare saker för er idag än sprutor!

Update: Har dock haft två mycket gossliga missar hos mig i sängen så det går väl inte någon nöd på mig direkt 🙂

Åtgärder

Information

4 responses

29 04 2010
Albert

Tisst! Du är så duktig! Välkomna till Motala i morgon, och så blir det väl traditionsenliga kroppkakor på Öland på lördag!?

30 04 2010
fantasyflickan

Stackars dig! Hoppas du blir lite bättre i knäna ett tag nu i alla fall. Och lyllos dig som är ledig i dag. Själv fpr jag slita här jobbet ända till klockan fem. (Fast det blir förhoppningsvis inte så mycket slita i dag. Såna här dagar är det inte många som ringer.)

Vad härligt med en Ölandstripp. Hoppas det blir fint väder också. Själv tänkte jag inviga min nyservade cykel med en tur. Vi får väl se hur det går, den har ju fått stå ända sen vi flyttade till Skåne…

30 04 2010
fantasyflickan
5 05 2010
Trollet

Hilarious! Speciellt hon som ska vara Audrina, hon har verkligen fått till ceiling-eyesen 🙂

Kommentera

