Bokbeställning på g

18 04 2010

Det börjar bli dags för en ny bokbeställning! A vill ha en Lonely Planet inför vår USA-semester (förhoppningsvis har askmolnet försvunnit till sommaren!) och då måste jag ju såklart passa på att beställa lite jag med.

Just nu finns följande titlar med på ”intressanta böcker att köpa”-listan, flera av dem har jag hittat hos andra bloggare och det ska bli kul och se om deras tips passar mig. Så tack Calliope, Boktimmen m.fl för era recensioner!

  • Who’s That Girl – Alexandra Potter
  • Twenties Girl – Sophie Kinsella
  • Voices of Dragons – Carrie Vaughn
  • Kitty and the Midnight Hour – Carrie Vaughn
  • Silent in the Grave – Deanna Raybourn

Jag är tydligen inte klar med mitt chicklit-träsk ännu men här är det i alla fall uppblandat med lite fantasy och deckare.. Listan var inte så lång som jag trodde, häromdagen kom jag på många fler.. jaja, den uppdateras nog efter hand.

Åtgärder

Information

Kommentera

