Springbling 2010

14 04 2010

Vi har varit och shoppat på Plantagen och är nu rustade för långa sköna kvällar i solen på altanen. Vi har aldrig haft så fina utemöbler förut (aldrig bott tillräckligt länge på ett ställe) så nu kände vi att det var dags att slå till. Sagt och gjort och varsin baden-baden och ett litet träbord är nu inhandlat. A valde en äppelgrön stol och jag en limegrön, glada färger ger förhoppningsvis glada människor!

Nu kan värmen komma (även om SMHI just nu verkar säga något helt annat..)! Jag ser fram emot att kunna slå mig ner med en bok och ett glas saft och bara njuta.. Ska se vad vi kan göra för att missesäkra altanen så de fyrfota kan få njuta även de.

Mer vår önskas!

Åtgärder

Information

4 responses

15 04 2010
fantasyflickan

Finfina stolar!

16 04 2010
Trollet

Jag håller med! Men nu är det ju för kallt för att sitta där.. snö i delar av Dalarna i morse tydligen, usch!

16 04 2010
LILLAN

Stolarna är jättefina, hoppas att dom är lika sköna att sitta i som dom ser ut.
Jag kommer och provsitter.

16 04 2010
Trollet

Du är välkommen! Och det är solen och värmen också 🙂

Kommentera

