Leksaker för stora barn

8 04 2010

Jag och min vän K ska som bekant roa oss i den kungliga hufvudstaden när Kronprinsessan och Daniel Westling ska gifta sig i juni. K ska dessutom gifta sig i september (jippi) och när jag hörde att de skulle göra en Kronprinsessan Victoria Barbie tänkte jag att det kunde bli en kul present till henne, rojalist som hon är.. 🙂

Ni kan säkerligen förstå mitt missnöje när jag fick reda på att de tillverkade en Victoria Barbie och att den nu ställs ut på diverse museum och mässor. Inget man kunde köpa som privatperson med andra ord. Varför kunde Mattel inte göra en massproducerad version? I USA finns ju Barbie som en hel massa kändisar..

Har hovet några kommentarer månne 😉

Ur Svensk Damtidning nr 8/2010

Åtgärder

Information

4 responses

8 04 2010
fantasyflickan

Kan föreställa mig din besvikelse. 😉 Fint du har dekorerat bloggen förresten.

9 04 2010
Trollet

Tack! Tyckte den såg lite tråkig ut så provar lite så här ett tag så får vi se..

9 04 2010
K

Attans! Men kanske en Ken till M?
Kram

9 04 2010
Trollet

Anar att han inte skulle uppskatta en Ken så jättemycket. Fast ni kunde iofs ta med den till Maldiverna och leka med den i sanden 🙂

Kommentera

