I min garderob..

7 04 2010

.. finns denna jättefina väska från holländska Oilily. Den är lite för stor för att användas varje dag men när man behöver släpa med sig lite extra saker är den perfekt. Jag fick den av min pappa när jag bodde i Kanada (fast han köpte den på bluebox.se om jag inte missminner mig) efter att jag gett honom en mycket välriktad hint! Tack pappa!

Jag trodde inte att Oilily såldes i butik i Sverige men så fel jag hade, och det var tur! En dag strosade jag på stan här i Falun och vips står jag framför ett skyltfönster med flera Oilily-väskor i. Affären heter Kärringen mot strömmen och en dag när vårvärmen har spritt sig i min kropp ska jag nog ta mig en tur dit igen för ett litet inköp.

Missarna är intresserade även av denna väska, det måste ligga i luften!

Åtgärder

Information

4 responses

7 04 2010
violen

Snygg!
Hittar till dig från ”förskräckliga” Oe hos Lyran!!! 🙂

8 04 2010
Trollet

Jag älskar böcker men även shopping och resor så på min blogg får det bli en blandning.

Ja, jag och Oe har en märklig relation.. men som sagt, det verkar jag och de flesta nobelpristagare ha. Orhan Pamuk och jag drar visst inte jämt heller 🙂 Har du månne något tips på en nobelpristagare som du gillade?

7 04 2010
fantasyflickan

Men den här väskan var fin. Och ett gulligt litet troll som gömmer sig där bakom också 😉

8 04 2010
Trollet

Jag vet inte vad det är med dom men så fort kameran kommer fram i kombination med en väska så ska det posas 🙂

Kommentera

