Dagens outfit

31 03 2010

Idag gjorde jag återigen mitt bästa för att sprida lite vårstämning i klädform (för vädret samarbetar minsann inte alls). En svart top med blombrodyr från MQ inhandlad i Linköping för fem-sex år sedan parades med en solgul cardigan från Zara i Stockholm. Jeans med blombrodyr på bakfickorna från Underground Soul köpta på Filene’s Basement i Boston, MA och ett vitt skärp från Target i Mechanicsburg, PA fick utgöra the finishing touches.

Men nu känns det som att våren kan få komma på riktigt! Jag kan ju inte klä mig som en rabatt varje dag 🙂

Jag gör mitt bästa för att sprida vårkänslor!

Åtgärder

Information

Kommentera

