Fancy Friday.. ??

26 03 2010

I morse var jag lite trött och kinkig så jag hade inte riktigt energi att dra ihop någon fancy fredagsoutfit, synd! Till jeansen parades en top från Wet Seal i Atlanta, GA, en v-ringad argyle Tommy Hilfiger-tröja från Grove City, PA och en finfin blommig scarf från MQ som jag fick av Fantasyflickan och L i födelsedagspresent. Det hela accessorerades med Sookie Stackhouse 🙂 Nej, jag läser såklart inte på arbetstid men en yttepytte-rast ska man ju unna sig någon gång i veckan 😉

Är ni fancy idag?

Åtgärder

Information

3 responses

26 03 2010
fantasyflickan

Jag är tyvärr inte ett dugg fancy. Samma jeans som förut i veckan. Det andra är visserligen utbytt, men till snarlika kläder. På vägen hem från jobbet ska jag gå förbi systemet, köpa en flaska vin, och när jag kommer hem ska jag krypa upp i soffan med mitt vin och titta på tv hela kvällen. (Om inte sambon kräver att jag ska vara lite sällskaplig och umågs med honom förstås, i så fall får jag väl offra mig. 😉 )

Däremot bär jag faktiskt också med mig Sookie Stackhouse som accesoar. Det är dags för Club Dead.

26 03 2010
fantasyflickan

Och visst är scarfen finfin förresten. Glad att du gillar den!

26 03 2010
Trollet

Jag gillar den massor! Den var med till Spanien förra veckan också för den matchade min mötes-outfit med svart kjol från H&M, cerise skjorta från J Crew och svart tröja från Zara. Detta kompletterades sedan med svarta stumpbyxor, benvärmare (urskönt att ha och fyller ut mina taniga vader lite) och mockastövlarna från Esprit som försökte ta kål på mina fossingar..

Kommentera

