Outfit

24 03 2010

Smyger in ett litet lunchinlägg.. mycket hemligt 😉

Har precis avslutat en delikat fiskpinnelunch (låter det som en motsägelse månne) och kom att tänka på att jag idag är helt amerikanskt klädd: jeans från Charlotte Russe, top från American Eagle Outfitters, cardigan från Old Navy (eller Gamla Flottan som jag och K kallar det) och undies från Aerie. Jag gillar med andra ord de amerikanska klädkedjorna (även de som är mer åt budgethållet),  men varför kan jag inte tycka att H&M och GinaTricot är kul? För att budgetshoppa måste jag åka över Atlanten och där försvann ju budgetaspekten ut genom fönstret.. Tål att tänkas på!

Har ni någon favoritkedja i USA eller annat kul shoppingland?

Nu dags för lunchpromenad!

Åtgärder

Information

4 responses

24 03 2010
Albert

Albert i dag: jeans från Kohl’s, Mechanicsburg, PA, skjorta från någon kedja i USA, boxershorts från kedja i Toronto, ON, strumpor från kedja i USA, jacka från Friendship Store, Beijing, CN (alltså inte Connecticut i det fallet utan Chung Kuo) och gratisväska från Capital Airport i Beijing, CN (man fick den om man köpte två helor Johnny Walker). Internationellt så det ryker här också, alltså. Velly solly att jag inte kan precisera de goda kedjorna ovan!

24 03 2010
Albert

Oj, Albert glömde: keps från Saint-Pierre et Miquelon. Två svenska saker också: livrem och handskar (present från Dotetrn).

24 03 2010
fantasyflickan

Hmm…här är det tröja från Stadium, t-shirt, jeans och bälte från H&M, underkläder från Lindex resp Åhléns och strumpor från Lindex. Helsvenskt med andra ord. Jag kan dessutom komplettera med jacka från Lindex och mössa och scarf från H&M. Och en väska från Hallöfs. Vantarna var en present, men jag skulle tro att de är svenska de med. Det enda osvenska jag har är mina skor, som är ett par Asics. De har japanskt ursprung alltså.

24 03 2010

Kommentera

