Dagens dilemma

23 03 2010

Idag har jag funderat lite på livet 🙂 Jag är ju en tjej som är smart (väldigt osvenskt av mig att säga det) och som tycker om att läsa böcker en hel massa men samtidigt så är jag också en girlie girl som kan spotta en designerväska på mils avstånd och som älskar att shoppa och läsa skvallertidningar. Men, hur bra går det egentligen att kombinera dessa sidor? Ibland kan jag känna mig lite ensam för jag känner ingen annan som också har båda sidor lika utpräglat..

Idag på jobbet exempelvis hade jag på mig en hoodie från Baby Phat och det är ju inget speciellt med det och det är inte ett av mina favoritmärken (även om Kimora är kul, tips se Kimora – Life in the Fab Lane) men det hade varit så himla kul om någon hade känt igen eller kommenterat det faktum att det just var en Baby Phat-tröja även om de sagt att den var galen (jag har den när jag vill kanalisera min inre svarta person). Men vem ska jag diskutera Louis Vuittons nya monogramväskor och Olivia Wildes senaste festblåsa med samtidigt som jag gärna pratar om de senaste böckerna jag läst..? Är Falun inte tillräckligt stort för mig?

Ja ni, det är sånt jag funderar på en helt vanlig tisdag samtidigt som jag sitter och finslipar på kontrakt 🙂 Imorgon kanske jag ska ha på mig något av Betsey Johnson och se om någon känner igen det..!

Min Baby Phat-hoodie inköpt i Toronto en glad dag!

Åtgärder

Information

2 responses

24 03 2010
Albert

Ohayo! Det verkar som om Du vandrar i en vidsträckt öken (fast dessa kan i och för sig vara mycket trevliga, inklusive Sturar=kameler)!

24 03 2010
Trollet

Mja, det kan kännas som det ibland.. borde man bege sig till varmare breddgrader månne?

Kommentera

