Om jag vore en tecknad superhjälte..

15 03 2010

.. skulle jag vara en söt japansk geisha med en magisk iPod som kunde sprida lycka och kärlek! Fick jag ha några fler superkrafter skulle jag gärna kunna prata alla språk för att kunna förebygga konflikter och lära mig mer om olika kulturer. Ett svart bälte i shopping känns också som en nödvändighet. Jag skulle gå omkring och snacksa på meronpan (japanskt melonbröd som är himmelskt gott) mest hela tiden och ha en söt vovve eller misse som sidekick 🙂

Vad vill ni vara för superhjältar?

Åtgärder

Information

6 responses

16 03 2010
fantasyflickan

Hahaha…du är för rolig…geisha med magisk Ipod. Jag får nog fundera lite på det här…

17 03 2010
Erica

Nån slags apa definitivt, Ap-kungen kanske?

19 03 2010
Trollet

Som Kung Louie i Djungelboken 🙂 Ohbidoo, jag vill ju va som duuuuuu!

18 03 2010
fantasyflickan

Nu har jag funderat lite och jag tror jag skulle vara en shapeshifter som när jag önskar kan ta formen av en panter. Det vore coolt tycker jag. Jag skulle också ha förhöjda sinnen och vara supersnabb, stark och smidig (eftersom jag är delvis panter alltså).

19 03 2010
A

Jag skulle vilja kunna teleportera och stoppa tiden. Det verkar som det är Hiro Nakamura jag vill vara. 🙂 Yatta!

20 03 2010
Trollet

Jag tror att Hiro passar mycket bra ihop med min lilla geisha 😉

Kommentera

