Dyr men fin microshopping

23 02 2010

Igår skjutsade jag och mamma A till hans brorsas extrahus ute på landet så han kunde bedöma ifall taket höll på att rasa in av all snön. Eftersom det inte var skottat kunde vi inte ta oss in med bil utan fick lämna av A med en snöskyffel i högsta hugg och lovade att vi skulle återkomma så snart han ringde efter oss.

Vad gör man då med 30 minuter mitt ute på landet? Jo, man åker till Brunneby Musteri och tittar lite.. Efter 10 minuters tittning hade vi plockat ner honung, saft, marmelad och cashewnötter i vår korg och på väg mot kassan skulle vi bara ta en snabb titt i hörnet av butiken.. ytterligare 10 minuter senare gick vi därifrån med en jättefin linkofta (mamma) och en finfin brosch av lin (jag) som jag tror kommer passa bra på min svarta vårjacka. Den som tror att man inte kan göra av med 1245 kr på 20 minuter på Brunneby Musteri tror fel.. 🙂

Åtgärder

Information

Kommentera

