Vackra vita vinterland..

20 02 2010

Idag snöar det, rejält! Var ute på första skottuppdraget i morse och skottade fram luftvärmepumpen på baksidan medan A skottade fram gångar och bilar. Jag kan inte minnas senast det var så mycket snö här, det tog mig säkert fem minuter att pulsa runt till husets baksida och det berodde inte på att mamma och pappa bor i ett palats.. trillade lite och fastnade med foten i en driva men jag gillar ändå snö och tycker det är fint att titta på och kul att pulsa i. Dock vågar vi oss troligtvis inte ut på vägarna ikväll så vi får titta på Melodifestvalen här hemma istället för hos E & J i Linköping, trist!

Missarna tar dock snöandet med ro och medan jag tittat på curling och isdans har tre sötnosar sovit på mig i soffan 🙂 Lilla Shannon börjar fatta galoppen och Buffy vet att om man är stor så måste man som bekant vara snäll.. även om en liten råkar bita i din svans, öron, nos [sätt in valfri del på en katt].

Buffy är sitt vanliga fotogeniska jag

Tiger och Shannon gosar i soffan

Åtgärder

Information

Kommentera

