Silver #1 – vilken fajt! (men man måste tänka lite på kläder också..)

19 02 2010

Stort grattis till Anna Haag som visade otrolig fighting spirit på upploppet och tog ett finfint silver i dubbeljakten. Jag var som vanligt tvärnervös och efter målgång blev ögonen i vanlig ordning lite fuktiga.. Kleenex gör sig säkert en hacka vid varje stort sportevenemang..

Såg också att jag fått mail från Ralph Lauren (jag var en frekvent kund under vistelsen på andra sidan Atlanten, den preppy stilen tilltalar mig mycket) som promotar den amerikanska truppen i OS och de kablar idag ut bilder på konståkaren Evan Lysacek, som tog hem guldmedaljen natten till idag, klädd i Ralph Lauren från topp till tå. Tänkte då på att det är konstigt att något av våra svenska klädföretag inte sponsrar vår svenska trupp, det vore väl ett jättebra sätt att promota Sverige och sitt eget märke ute i världen. CRAFT som ju är ett svenskt märke för idrottskläder sponsrar visserligen skidåkarna, men ännu roligare vore om ett märke med mera vardagskläder gjorde det. Så H&M, Gina Tricot, Acne, GANT med flera, ta er i kragen och se till att klä den svenska truppen till London-OS 2012!

P.S. Fantasyflickan, efter OS kommer sportinnehållet på min blogg närma sig noll så håll ut!

Åtgärder

Information

One response

21 02 2010
fantasyflickan

Tack, jag ska färsöka att stå ut! Tvärr är ju min blogg en bokblogg, annars hade jag ju kunnat kontra med speedwaybloggande när säsongen drar igång. Och den är lååååång 😉

Kommentera

