Curling – golf för sälar?

18 02 2010

Låter lite elakt tycker jag.. en av radiopratarna på P3 sa så idag men förklarade aldrig riktigt vad han menade med det. Tror att han anspelade på att curling enligt honom passar lite långsammare och större människor och att de egentligen skulle vilja spela golf men inte orkar, eller?? För mig är curling i alla fall en bra mycket trevligare sport än golf.. A säger åt mig att jag ska sluta lyssna på P3 eftersom jag enligt honom blir mer kommunistisk.. någonting med subliminala meddelanden.. 🙂

Snart dags för ny match för lag Edin. Än så länge har de svenska lagen 2 vinster var och hoppas det blir många fler.

Go skotte go!

Åtgärder

Information

One response

19 02 2010
fantasyflickan

Äsch, lite mer kommunism skulle bara göra dit gott! P3 rules! (Ehhh, fast ärligt talat är det inte så ofta jag lyssnar själv. Kommunist kan man alltså bli ändå.) 😉

Kommentera

