Partiledardebatt..

31 01 2010

.. nu har det så satt igång på allvar, igen. De verkar ha gått hos samma retoriklärare allihop, personligen tycker jag inte att det känns så jättenaturligt att tilltala folk med förnamn + efternamn men om de känner sig duktiga och korrekta så.. Här hos oss är det annars Trollet som står för de politiska åsikterna. A brukar säga att hon är vår egen lilla fackpamp som för de andra missarnas talan i viktiga frågor som oftast brukar beröra något av följande ämnen: för lite mat, nu ska vi leka, håll truten jag sover och ännu mer mat.. Än så länge har hon inte klagat på att mina designerhandväskor är äkta, men det kanske kommer..

Mammas och pappas familj har fått tillökning i form av en liten helig birma! Jag väntar fortfarande på bilder (skynda skynda) men enligt hörsägen ska hon vara mycket gullig, gilla att bitas och kurra i lika stora mängder och vill leka mest hela tiden. Mamma har döpt henne till Shannon och jag hoppas att det är efter den irländska staden. Misse nr 2 kan då enligt Pappa heta Gander så kan de tillsammans symbolisera rutten för de tidiga Atlantflygen.. Mina förslag var Socker & Sirap eller Sammet & Siden men de ogillades visst.. Ser i vilket fall fram emot att träffa dem allihopa om några veckor!

Fackpampen Trollet talar ut

Åtgärder

Information

2 responses

1 02 2010
fantasyflickan

Lilla troll, hon är så söt! När kommer du till hemstaden då? Blir det den 13-14 så vi hinner ses, eller blir det veckan efteråt? Jag håller tummarna för den 13 i alla fall. I vilket fall som helst kanske jag tittar förbi hos din mor och far och inspekterar nytillskottet till familjen.

Vi hörs! Kram

1 02 2010
Trollet

Jag vet, hon är sååå söt! Jag har ledigt vecka 8 och kommer alltså hem helgen efter dig.. Men, jag ska se om jag kan hitta på något så jag kan komma hem den helgen oxå. Vore kul att träffa er och kanske gå på kalas 🙂

Kommentera

