Jeans – Diesel W26 L34

9 01 2010

Idag har jag tagit ännu ett kliv in i den digitala tidsåldern (bakåtsträvare som jag är) och lagt upp saker till försäljning på tradera.se. Ett litet steg för mänskligheten (obefintligt kan man säga) men ett stort steg för mig. Hoppas nu bara någon kommer på att de jättegärna vill bjuda på mina Diesel-jeans..

I Kanada sålde vi alla möbler på Craigslist när vi flyttade tillbaka till Sverige (det var super-enkelt och kanadickerna var som galna i våra IKEA-möbler) men här hemma har jag aldrig provat något liknande, jag har köpt både på blocket och tradera men aldrig sålt något förut så det var verkligen på tiden. Anar dock att marknaden blir mindre när man måste skicka varorna (som när man bor i Dalarna), i Toronto kunde 7 miljoner potentiella köpare lätt komma förbi och titta på sakerna.

Bon Voyage till E som idag åker till Australien för att jobba i tre veckor. Ha det så bra down under!

Nu dags att laga pizza!

Åtgärder

Information

2 responses

9 01 2010
fantasyflickan

Jag skulle visserligen behöva ett par nya jeans, men av någon anledning tror jag inte storleken är riktigt rätt för mig 😉

22 01 2010
fantasyflickan

Hallå Trollet! Jag tycker du ska skriva lite mer här. Och mer bilder på kissarna också!

Kommentera

