Gott nytt bokår!

5 01 2010

Nytt år betyder nya möjligheter och nya böcker att se fram emot! Jag har sedan 2007 gjort listor över alla böcker jag läser på ett år och gett dem betyg mellan 1 och 10 (där 10 är bäst). År 2009 var ett mellanår vad gäller böcker för mig, jag läste inte så många som jag gjort åren innan och hann med en del bottennapp. Men året innehöll också tre stycken niopoängare och för mig som ännu inte delat ut någon 10:a var ju det såklart kul. Om någon kan tipsa om en bok som jag bör läsa – säg till! Kanske väntar en potentiell tia runt hörnet. Jag har just avslutat 2010 års första bok (som fick en 7:a) och är redo att börja på en ny.

Totalt läste jag 28 stycken böcker under 2009 och medelbetyget blev 6. Hela listan kan ni läsa här.

Glad läsning!

Åtgärder

Information

Kommentera

