Årets stora fråga..

31 12 2009

..  (om man bortser från allt som faktiskt är viktigt på riktigt) ska jag ha guldmetallic eller cerise klänning på nyårsfesten?

Min lilla favvoaffär för nyårskläder vid Vekstadstorget hade tyvärr slagit igen så då stod jag här klänningslös och fick ta en tur på stan. Nedan klänningar hittade mamma på H&M till mycket facilt pris men jag kunde inte bestämma vilken så båda två inhandlades. Nu ska jag bara välja.. Kanske kan jag ha en fram till klockan tolv och en efter?

Guldmetallic klänning med resår över byst samt ceriserosa klänning av fodraltyp, båda från H&M

Åtgärder

Information

Kommentera

