Anders slaskar, julen braskar..

30 11 2009

Idag är det måndag och A har namnsdag, ni vet hur de säger ”Anders slaskar, julen braskar” och eftersom det har regnat hela dan räknar jag det som slask och ser fram emot en fin och snöig jul. Pratade med AP och hon sa att de skulle hem till lilla söta Motala på jul och det ska bli så kul att få träffa henne igen! Hon hade köpt en julklapp åt mig, snällt 🙂

Själv har jag försökt muntra upp oss från yrsel, illamående och allmänt blää med en myshelg där vi tittade på film, satte upp adventsljusstakar och klädde granen (!). Jag har aldrig gjort det så här tidigt förut, men man blir så pass glad av att se på den så why not tänkte vi. Bra tänkt, nu står den här och ser mysig ut. Vi har också klätt in balkongräcket i en granslinga med ljus, vuxenpoäng på det tycker jag! Våra nyinskaffade Ica-kort med självscanning ger några poäng till..

Tittade precis på The Hills-avsnittet där Heidi och Spencer gifter sig i den stora kyrkan i Pasadena. Jag tänkte vänta med att se på säsong 5 tills den kommer ut på box men det var kul att återse gamla bekantingar igen. Kristin dök upp som gubben i lådan (fast jag som läser Perez Hilton visste ju det..) och Lo är fortfarande min favorit. För er som inte sett The Hills rekommenderas det varmt och jag föreslår att man börjar med de två Laguna Beach-boxarna så man får bakgrunden klar för sig.. många timmars trevlig underhållning det 🙂

Nu är det dags för lite varmkorv (gourmetkockar släng er i väggen!) innan nästa omgång med den lite läskiga elektriska muskelavslappningsmaskinen sjukgymnasten gav mig sätter igång igen.

Dagens citat:
”What we do in life echoes in eternity..”

Åtgärder

Information

One response

30 11 2009
AP

Lånar du mig lite The Hills då? Har aldrig orkat kolla på det men jag kanske skulle göra ett försök. 🙂

Kommentera

