Undrens tid är inte förbi..

24 11 2009

.. jag bloggar från en iPhone. Eftersom jag är något av en bakåtsträvare när det gäller nya tekniska pinaler (jag skaffade min första mobil 1999 efter tjat och påtryckningar från familj och vänner och tyckte VHS dög bra även 2006) kan man sluta sig till att den inte är min utan A:s. Lite krångligt och ovant men bekvämt att slippa gå upp.

Har precis kollat på Ugly Betty och Desperate Housewives. Jag har alltid antagit att Wisteria Lane låg någonstans i Kalifornien men domarens dom till hyresvärden antydde ju att det var kallt och trots kass isolering på andra sidan Atlanten kan man nog inte kalla de kaliforniska vintrarna för hårda.. Jag ska fundera på det i natt. Nu dags att Nanna!

Undra om man kan infoga en bild på en avslappnad Tiger med den här mackapären..

Åtgärder

Information

Kommentera

