För 20 år sedan föll muren och Kjetil Stokkan är lika het nu som då..

19 11 2009

.. han har i alla fall varit en trogen schlagervän genom åren, eller vad säger du K?

Saker som gör mig glad en torsdag som denna:

  • Boxar. Jag är galet förtjust i boxar från lyxiga affärer, lika mycket som jag tycker om mina Gucciskor och Louis Vuitton-väskor tycker jag om de fina boxar med silkespapper som ens inköp förpackas i. Jag har boxar högt och lågt hemma, inte bara designerboxar utan också finfina boxar från så olika ställen som ÖoB, Maxi och Systrerne Grenes. Nedan en bild jag tog när jag shoppat en söndag i Toronto, jag blir lika glad av att titta på boxen nu som då 🙂
  • Glee, avsnitt 2 sänds om en timme
  • Schlager. Idag har jag poppat schlager medan jag diskade (Melodifestivalskivan från 2008), och så kom A helt oväntat och spelade en gammal goding som ju är extra aktuell just nu. Njut av klippet nedan!

 

 

Gucciskor i fin Guccibox med snöre 🙂

Åtgärder

Information

One response

20 11 2009
AP

Jag gillar dvd-boxar bättre. Är just nu inne på femte säsongen av Buffy.

Kommentera

