Måndag hela veckan..

16 11 2009

.. fast det hoppas jag att det inte blir. En måndag per vecka räcker gott och väl.. inte är jag något större fan av filmen med Bill Murray heller. Håller just nu på och tittar på Ullared på Femman, han mannen med kanoten och sjöbenen (”ja nu har de ju lite brännvin i sig”) är precis en sådan kund som gör att det kommer bli svårt att få med sig A till Ullared.. någonsin.

Det var ganska skönt att vara tillbaka på jobbet idag igen, måndagen till trots. Jag hann få undan en hel del jobb, förundras över Movex (hur ska man nånsin kunna lära sig det undrar jag..) och bli kallad både Sir och Miss av mina koreanska kunder. En helt vanlig måndag med andra ord 🙂

De tre stora katterna är trötta och nöjda och ligger och tvättar sig medan Tiger undrar varför de är så tråkiga som inte vill leka med henne.. Plikten kallar med andra ord, dags att gå och leka med lilla Tiger. Favoritleken involverar ett badkar och sången ”En sockerbagare”..

Åtgärder

Information

Kommentera

