Trollet har vaknat..

12 11 2009

..och jag har just startat min första blogg. Bloggen delar namn med en av mina urgulliga katter, Trollet, och med i gänget är även Buffy, Trixi och Tiger. Jag anar att bloggen kommer att handla om sånt jag gillar; resor, shopping, min snälla familj, vänner, böcker och söta saker.

Tiger_nannar

Trollets minsta lillasyster, Tiger, var lite trött en dag och somnade sittandes vid datorn. Tiger är vår lilla kanadick som vi adopterade i Toronto.

 

Åtgärder

Information

2 responses

12 11 2009
A

Tiger är så söt!
Du borde lägga upp bilder på dina andra sötnosar också.

14 11 2009
Fia Andersson (Karlsson)

Hej vännen!!! Hur har du det nu för tiden?? Har läst att du är ganska berest nu för tiden…Själv har jag hållt mig i Motala och lyckats träffa världens underbaraste äkta man och fått två underbara barn…….

Kommentera

